יום שני, אוקטובר 05, 2009

מה שולחים למי שנשכה כלב ?

היי,
 
ובכן התייעצתי..ומה שעלה בגורל היה Thinking of you לא מצאתי משהו מקורי יותר או מתאים יותר אז הלכתי על בטוח (I could do better).
 
השתמשתי ב-nestabilities החדשים שלי בצורת פרח ובחותמת שקניתי all that scrap (קיבלתי אותה בסביבות יולי...והיא שכבה עצובה עד שנמצא ייעודה לנחם את מי שנשכה כלבתה).
 
זה סיפור ממש עצוב. אני לא רגשנית לגבי כלבים. אני לא מתה על כלבים ובעצם כשהיינו אצלם אפילו לא נגעתי בה. הכלבה יפייפיה מה שלא יעזור לה כבר כי אחרי הנשיכה הזאת היא תישן שנת עולמים וזה ממש עצוב ...ממש ממש עצוב אפילו לי. הכלבה הגיעה לביתה האחרון לפני כשנתיים. עד אז היא סבלה הרבה מאוד מהתעללויות ויש לה איזו שריטה שהיא סוחבת איתה. אחי ואישתו נתנו לה בית חם ואוהב עד לאותו בוקר אומלל. הדעות אצלנו חלוקות (לא שאנחנו מתערבים) יש שאומרים חבל זאת מעידה חד פעמית ויש האומרים שבדברים כאלה אי אפשר לקחת סיכון. ההחלטה נפלה.
 
וזה עצוב אבל זה יכול היה להיות הרבה יותר עצוב אילו גיסתי ננשכה חזק יותר או אילו השאירו את הכלבה והיא היתה עושה זאת שוב....אולי חזק יותר בפעם הבאה שהיה נדמה לה משהו...
 
לי זה עושה הרגשה של הוצאה להורג למרות שהיא לא תסבול מכאבים ואני די בטוחה שהם אפילו יהיו איתה ברגעים האלה. ועדיין זה עצוב לי.
 
בכל מקרה אחרי שהחותמת שכבה אצלי ככה ...עכשיו בכרטיס שוכב אצלי ואני לא יודעת מה לעשות איתו. לשלוח אותו בלי מתנה מצורפת ? לשלוח אותו עם מתנה ? איזו מתנה ? לא יודעת. בינתיים הוא מונח על השולחן...מזכיר לי את האירוע.
 
ובמעבר חד...:-) כרטיס ברכה נוסף שהכנתי.
 
יום נעים

4 תגובות:

ANAT S אמר/ה...

אוי זה סיפור כל כך עצוב...
האם לא נמצא לכלבה מקום אחר?
עצב עצוב עצוב

החלמה מהירה לגיסתך


הכרטיס חמוד מאד ןאהבץי שהסברת איך עשית אותו

KmoRakefet אמר/ה...

ענת, הם חשבו על זה אבל יש להם חשש שהארגון שעכשיו הכלבה אצלו לא ימסור את כל הפרטים האלה למשפחה הבאה שתקח את הכלבה וזה עלול לחזור על עצמו. במיוחד אם המשפחה לא תדע את כל ההיסטוריה. יותר מזה יש גם את עניין הביטוח...

תודה על האיחולים :-)

Beth Norman אמר/ה...

Very cute cards. Your work is nicely done.

מימס mimms אמר/ה...

סיפור הכלבה עצוב מאד במיוחד הסוף
בסה"כ הבלבה לא הייתה אשמה
במיוחד אם היא קבלה יחס גרועה
אצל הבעלים הקודמים.....
שאלתי אותך בפורום לגבי תבנית החיתוך
אבל נכנסתי לבלוג שלך ומצאתי את התשובה.
והכרטיסים מתוקים מאד !