יום ראשון, אוקטובר 18, 2009

עייפה בובה נחמה ועייף מאוד הדב....לעומת זאת לדבורה מאיה יש המון מרץ

ובכן, השתמשתי בדף מקסים מתוך קולקציית האביב של DCWV הדף במקור עם עיגולים והצץ השני שלו כתום עם מאין מריחות אדומות.

חתכתי חלק מהדף והפכתי אותו לצד השני, הדבקתי והוספתי סרט של פרפרים. הוספתי עיגול שחתכתי בקלוזל והחתמתי אותו בחותמת POLKA DOTS עם צבע אקריליק (יסלחו לי הבנות המשתמשות בחומר הזה. אני לא סובלת אותו, למרוח, לנקות את החותמת מהר, מהר ואת הבלוק האקרילי שמתלכלך. אני לא מצליחה להתחבר לזה :-D חבל). כמו שניתן לראות אין הבדל בין זה לבין דיו לבן של Colorbox. לא כ"כ רציתי לשים Matting אז השתמשתי בדיו דיסטרסינג ו"ליכלכתי" קלות ואח"כ עם שארית צבע אקרילי שנשארה לי על הספוג יצרתי את המריחות העדינות בלבן. לבבות, פטריות הן שאריות שחיכו וחיכו....הפטריות קישטו פעם את הארון של הגדולה (למה לזרוק ?;-)) את הדשא ציירתי בעפרונות מים ואח"כ עברתי עם מברשת לחה. פרחי Posies של DCWV בצהוב עם עיגול משאריות של הקארדסטוק האדום עם הנקודות שנשארו לי והפרח הלבן בצד שמאל למעלה הוא אותו פרח עם אמבוסינג לבן...לא הגזמתי בכלל ;-) אבל יצא יפה :-)

תקריבים

הצד השני של הדף...הוא מפורים כשהקטנה היתה בת שנה. הכנתי לה תחפושת של (ה)דבורה מאי(ה) מלבד. התמונות ממש קטנות כיוון הן יועדו למשהו אחר והתוכניות השתנו :-D נאלצתי לעבור עם מה שיש :-). סרט רחב בצבע כתום עם נקודות לבנות. עיגול (קלוזל) מוחתם בחותמת טקסטורת עץ בצבע חום שוקולד. חותמת דבי פנדה ואת כד הדבש ציירה הגדולה, מגניב לא ?

לפני כמה שנים מכרו באופיס דיפו מעין מדבקות לגינס. האות M הרקומה והפרח בצד שמאל הם משם. לרב-און MAY הוספתי את המילה SWEET למעלה. Sweet May.

יום נעים לכולם.

תגובה 1:

KmoRakefet אמר/ה...

מנסה להגיב לעצמי כיוון שאמרו לי שיש בעייה להגיב