יום שני, אוקטובר 12, 2009

מצעים חדשים או שעונים משונים ?











בדף הזה היתה לי התלבטות "רצינית" האם לשים את הדגש על הספארי (אעלק) אפריקה, או על השעונים. המצעים נצחו . אל תצחקו על שלא די שמצאתי לנכון לצלם את המצעים אלא גם להקדיש להם דף באלבום...למצעים האלה יש חשיבות כי הם ניקנו לילד בוגר יותר ולא סתם לילד קטן.


אז איך הדף נוצר...ראיתי איזו סקיצה דומה אבל אין לי מושג איפה ואני לא מוצאת את הדף שהוצאתי להדפסה אז בעצם זאת מאין סקיצה מהראש....נשארו לי הרבה שאריות מהדף הקודם שעשיתי ואני ממש לא אוהבת שאריות....לא אוהבת לשמור אותן ולא אוהבת לזרוק אותן וכבר כתבתי על האסוציאציה ששאריות מעוררות אצלי (שאריות במקרר) למי שזוכרת....ובכן הרי דף השאריות שלי.


את הכרטיס שמסתתר לו אי שם בדף ומסביר מה רואים בתמונה שכחתי לצלם...אז בקצרה עד שאצלם (לא היום) זה ככה. התמונה צולמה בגלל המצעים החדשים...ואז שמתי לב שיש לו על המדף 3 שעונים ולא זכרתי למה היו לו על המדף שלושה שעונים אז שאלתי אותו והוא סיפר שהיה לו קשה להתעורר בבוקר אז הוא שם שלושה שעונים שיעירו אותו. אבל מי שיסתכל מקרוב קרוב יראה שהשעונים בכלל לא מכוונים לאותה השעה תעלומה.

רק עוד מילה לגבי שאריות...לכולנו יש אותן...כל אחת מאחסנת אותן בדרך שונה גם אצלי יש אקורדיון ושם הן מחולקות לפי צבעים. אני לא אספר מתי נגעתי באקורדיון הזה בפעם האחרונה LOL. החוכמה מבחינתי היא לנצל אותן בעודן על השולחן. ברור שנוצרות חדשות - באסה) אבל תוך כדי עבודה דחפתי עוד כמה איפה שהיה אפשר והעבודה רק השתבחה LOL.


לילה טוב :-)

אין תגובות: