יום רביעי, נובמבר 11, 2009

ניסיתם פעם להכין כרטיס ברכה מתמונה אמיתית ?

אני ניסיתי. נשארה לי תמונה מיותרת. אצלנו לא זורקים תמונות של ים :-) ניצלתי אותה כאן בכרטיס השמאלי.

בכרטיס הימני הכנתי הבלטה של קאטלבאג עם תבנית פסים אורכית, הפכתי אותה ולילכתי קצת בדיו כחול.



כאן השתמשתי בלבד (ברוח ההחלפה) :-) המון זמן לא תפרתי תפירת איקסים אולי מאז כיתה ג'. הסדנא של המיני אלבום החזירה אותי אחורה ושתפה אותי בזכרונות ילדות :-)



הכרטיס הזה הוא תוצאה של מחסור זמני של קארדסטוק לבן ועודף מקארסטוק ביג-דיל...יצרתי כרטיס פסיפס.


וכרטיס אחרון, מבוגר יותר....הוא עומד נכון, אגב

יום נעים

2 תגובות:

ANAT S אמר/ה...

אהבתי מאד מאד את שלושת הראשונים.
במיוחד זה עם האיקסים

לגבי FWF זה לא כזה מסובך.

נרשמים בפורום ביום חמישי

מכינים פוסט עם יצירה בעזרת חותמות יוניטי ומפרסמים אותה ביום שישי עד שעה שש אצלינו.

אם את רוצה לנסות גם לזכות בפרס תחפשי ברשית הבלוגים את אילו עם הבלינקי ותגיבי שם.

השבוע היו 3 ישראליות בFWF אני מקווה שבזכותך נהיה בשבוע הבא 4

rinat אמר/ה...

כרטיסים מקסימים,חותמת העץ יפיפיה.