יום חמישי, נובמבר 05, 2009

יש לי סט חותמות רקע שהגיע לא מזמן

וכמו שאמרתי בפוסט הקודם לא מספיק שהם במגירה.

הדבר הראשון שקפץ לי לראש בנוגע לשימוש בהם היה לוח דמקה (השראה לכו תבינו מהיכן היא באה ? למה לוח דמקה...אני משערת שזה בגלל הגודל של החותמת אני צריכה לחשוב מה עוד אפשר לעשות , הן ממש מקסימות).

התמונות נבחרו.


דף הרקע (איכס) נבחר אבל זה לא משנה היות שרובו יכוסה ממילא.


חיפוש זריז בתיבת פנדורה העלה שיש לי וולום שמתאים בול. תראו למה ... ועל האימרה "החיים שייכים למתלהבים" כבר מזמן בניתי עבור הילד.

ובכן זה הדף....

כהרגלי אני מעלה את הפוסט דרך הדואר כך שהוא עולה פעמיים פעם אחת אוטומטית ופעם שניה מעודכן (אחרת התמונות נשארות צמודות אחת שניה) אז לטובת אלה שמתעדכנות במייל זה למה אתן מקבלות שני עדכונים :-)


מקרוב

וגם

רואים למה ?

צילום אומנותי משהו, רק חבל שרואים את הדבק :-(


סוף שבוע נעים :-)

תגובה 1:

ANAT S אמר/ה...

רעיון מקסים הלוח דמקה הזה.
אני רואה שגם את מתמכרת לחותמות
אחלה התמכרות... אם יורשה לי לומר.

לגבי הוולום- יש דבק מיוחד שלא רואים ובכל מקרה איפה לא שלא מוצא כן בעינייך תדחפי כפתור, פרח, בראד או קישוט אחר ( אבני חן..)


לגבי הבלוג שלי:
מנויים במייל לא מקבלים עדכונים.
הכי פשוט להרשם דרך הרידר כעוקב אחרי הבלוג.
ראיתיש את רשומה כעוקבת אז זהו - ר דרך המייך