יום שישי, ספטמבר 25, 2009

Busy & happy

בבקשה להתעלם מטעות הכתיב הדפים צולמו לפני כן...איזו פאדיחה....הרגשתי שמשהו לא בסדר :-D

דף אלבום מאוד שונה מבחינתי....השימוש בסיכות השדכן מכוון. שימוש בראב-אונים, צבע אקרילי, מישמש של אותיות (איזה כיף כשיש קאטלבאג) חותמת סול אחת ועט ג'ל סאקורה כחול. דף נפתח (נגמר לי המקום למלל).

לא כ"כ אהבתי את ההסתלסלות של הדף אחרי השימוש בצבע אקרילי.

אני לא כ"כ רגילה לפרט את השימוש בחומרים והטכניקות (שתיים וחצי טכניקות ;-)) ובטח שלא קישורים. גם העלאת החומר נראית לי ממש לא מקצועית. עוד לא מצאתי את הדרך הקלה והנכונה להעלות את החומר לבלוג.

אמשיך לנסות :-)

שבת שלום :-)

2 תגובות:

ANAT S אמר/ה...

הדף הזה מרהיב בעיני
אין ספק שריבוי הטכניקות תרם לדף מאד מאד מעניין שמושך את העין ועם זאת מבליט את התמונות.

מאד מאד אהבתי!!

ANAT S אמר/ה...

הי
אני עונה לך כאן בקשר לקיטים:

אני לא בחורה של שופינג ולא אוהבת לבזבז זמן על קניות אז מאד מאד נוח לי שמגיע לי קיט חודשי עם חומרים .
אני אוהבת הפתעות ומתאים לי לקבל חומרים שלא בחרתי ולעבוד איתם.


אני מנויה על קיט של סקרלט ליים שהוא קיט חומרים ועל קיט יוניטי שהוא קיט חותמות


פשט לזה אני קונה רק דבקים או צבעים ולפעמים אם נראה לי שנגמר לי המלאי אז קארדסטוקים או אותיות.

אבל באמת שהקיטים מספקים לי הכל!!!.