יום שני, פברואר 28, 2011

אלבום דיגיטלי לעומת אלבום ידני

היי,
 
אתמול הייתי ממש ב-DOWN. כן זה מצחיק ולא מצחיק כשתראו את הסיבה.
 
הבן שלי הודיע לי שאין מצב שאלבום ידני עובר את המסיבה הבר מצווה שלו לחברים. למשפחה הוא הודיע לי...לא כ'פת לו.
 
לא מוצא חן בעיניו שהתמונות מודבקות, לא מוצא חן בעיניו שיש יותר מידי קשקושים ושהתמונה כ"כ קטנה. לא עזרו השכנועים שאפשר לעשות תמונות גדולות יותר...כלום. הוא אפילו היה מוכן לוותר על האלבום לחברים. מצד שני...זה לא סכום בשמיים ואני לא רוצה שהוא יוותר על משהו רק כי התעייף לריב איתי וכי הוא לא יודע מה לומר לי כשאני שואלת אותו "אז, מה אתה רוצה" ?

את האלבום הראשון שלי הכנתי לבת המצווה של ביתי לפני שלוש שנים והוא היה ידני "כדת וכדין". מאז קניתי המון חומרים ויתרתי על מקום בבית לטובת התחביב היקר והנה הגיעה בר המצווה של הבן והוא לא רוצה לשמוע אפילו על אלבום ידני. מה אני אעשה עכשיו עם כל החומרים שצברתי אני לא בדיוק יודעת.

אני מוצאת את עצמי מחפשת פתרונות דיגיטליים דרך אתרים כמו לופה ואחרים משווה מחירים, כן דפי פוטו (יקר בטירוף) לא דפי פוטו, האם הספר ייצא דק מידי ? וכו' ואז אני חושבת רגע שאם כבר אני מוציאה כסף על אלבום דיגיטלי למה שהוא לא יהיה גם למשפחה וגם לחברים. ולוותר על האלבום הידני...לגמרי.

זה מרגיש קצת כמו "בגידה" במקור. מאוד נוח חייבים להודות לעצב דיגיטלית. לא צריך להוציא שום דבר, לא צריך לנקות, לא צריך מגבונים ואין מה להחזיר למקום.

את המצגת למשפחה בחרתי לעשות בסגנון של אלבום ידני. הורדתי רקעים חינמיים מאתרים והתחלתי לעצב. פוטושופ זה לא. אבל מספיק טוב זה גם טוב. במצגת יהיו תמונות מילדותו ועד היום.
 
לחברים חייבים כמובן לצלם תמונות כמו ל"בוק" עכשויות וכו' ואני שוקלת לוותר על המצגת לחברים ומקומה פשוט להריץ את התמונות האלה של הבוק בלופ (התמונות האלה ירוצו בלופ גם למשפחה בין לבין המנות והמצגת).
 
נראה לי שזה הפתרון הטוב ביותר במקום לעשות הכל כפול. כך תהייה מצגת אחת למשפחה. אלבום תמונות משותף ועכשוי ותמונות שרצות בלופ מאותו סט של צילומים.
 
נראה לי שהכתיבה כאן עזרה לי להחליט LOL.
 
נראה מה יאמר התכשיט.
 
חייבת לציין שלא מעט פעמים עלה בראשי הרעיון תוך כדי "נאום הבן" להקרין שקופיות כמראות את חדרו "המסודר", "סבלנותו הרבה", והתנהגותו המופתית. אבל, כך אומרים, זה  לא מקובל. אז נרד מזה.
 
טוב, אבל מה עם תחושת הבגידה ? האם עברתי "לצד השני". מאוד פופלארי היום להיות בצד של המורדים :-\
 
שבוע טוב לכולם.
ביי


הייתי חייבת לפרוק קצת. תודה

4 תגובות:

טיסות זולות אמר/ה...

בלוג נהדר

KmoRakefet אמר/ה...

משהו השתבש בבלוג שלי ועצר את כל התגובות שקיבלתי. רק היום שמתי לב. תודה על תגובתך :-)

שושי (הלב מזהב) אמר/ה...

שבוע טוב
אני בדיוק מכינה אלבום לבר מצווה, יש לך דברים מיוחדים שאת רוצה למכור?
אשמח לראות ואם ימצא חן בעיניי לקנות
תשלחי לי למייל את תשובתך
kogen_s@zahav.net.il

KmoRakefet אמר/ה...

לא כ"כ הבנתי. שולחת לך מייל :-) תודה