יום רביעי, ינואר 27, 2010

כרטיס עם חותמת דיגיטלית של POLLYCRAFT

בשני הכרטיסי הבאים יצרתי את הרקע בעצמי. הראשון קארדסטוק ירוק בהיר אבל זוהר :-\ של DCWV החתמתי בדיו שחור-אפור פשוט. עליו חותמת רקע משבצות בסטאזון שחור ועליו חותמת רקע נקודות לבנות. חיפשתי ליצור מראה קצת מחוספס.



קצת תיפורים ליצירת מראה של סוגי נייר שונים, MATTING תכלכל שעבר DISTRESSING ירוק ואותו הדבקתי על קרטון גלי בצבע טבעי (לא צבוע) לא לזרוק אריזות בנות !!! :-)

את הכרטיס הזה הכנתי מדף פוטו. החתמתי חותמות מסט של שודדי ים בדיו שחור (הייתי צריכה להשתמש בסטאזון אבל השתמשתי ב-VERSA  MARK כי חשבתי לעזור EMBOSSING...זה ליצא לפועל מסיבות טכניות כך שקצת נמרח לי הדיו השחור במהלך ה-DISTRESSING לא נורא. DISTRESSING בצבע אדום של RANGER ויש לי דף רקע.

    
                     

במציאות לא רואים "כתמים" לבנים. ובכל מקרה השארתי את ה-DISTRESSING לא מלא באופן מושלם.

והתוצאה         


כרטיס אחרון

                           

בכרטיס הזה ....ובכן פאשלות עושות נפלאות לדמיון.הן גורמות לו לעבוד. הכל היה בסדר עד שלב ההדבקה. ניסיתי ליישר קצת את החלק עם החותמת אבל נקרע לי הדף. אילתורים זה דבר נהדר. אולי לא כולן יודעות (תלוי בגיל של הילדים שיש לכל אחת) אבל הילדים שלי בעניין MP4, MP5, IPOD, IPHONE וכאלה קישקושים. לקחתי רצועה מאותו קארדסטוק של BASICGRAY (כן, שוב) ויצרתי עליו הדפס.....שימו לב למילה "NEED".




והתוצאה לעיל.

המשך שבוע נעים

3 תגובות:

AYELITA.Studio אמר/ה...

מקסים! איזה כיף ליצור דפי רקע מקוריים....

ANAT S אמר/ה...

מסכימה איתך שטעויות מפעילות את גלגלי הדמיון
הכרטיס הראשון משגע עם הרקע המיוחד שיצרת לו
אני כל כך נהנית מהרעיונות המקוריים שלך

mekoopelet אמר/ה...

איזה יופי של כרטיסים
הטעויות, בסופו של דבר, רק תרמו, יצא מקסים