יום רביעי, ינואר 27, 2010

כרטיס יום הולדת

אהלן,

הכנתי כמה כרטיסים, הראשון כרטיס יום הולדת. השתמשתי בחותמת  bella
שקיבלתי באחת מההחלפות. הנייר הדוגם התאים לי בול לעיגולים בחותמת. התאמת צבעים. את המילים HAPPY BIRTHDAY החתמתי על קארדסטוק לבן והחתמתי בצבעים תואמים (מכירים את הטריק של המחק של העפרון, מגניב לגמרי).


את הפרח יצרתי לפי ההדרכה הזאת (עדכון).
                             


קארדסטוק רקע מהקולקציה של בייסיק גריי marrakech וחותמת גם היא מתוצרת BASIC GRAY והברכה מקיט של UNITY STAMP. אני לא בטוחה לאיזה אירוע זה מתאים LOL פתוחה להצעות :-)


                                  

קארדסטוק רקע מאותה סידרה של BASIC GRAY...מגיע לי מזל טוב על שבכלל התחלתי להשתמש בה LOL.

החותמת המקסימה היא של Heather Ellis מ-ATSY.


                                 

ובכן, זה הזמן להעלות שאלה שאני יודעת את התשובה עליה LOL בהקשר של שימוש בחומרים, קישורים וכו'. בעייה אחת...היות שאני מוציאה דף "חודשיים" לפני שאני עובדת עליו. להוציא אותו שוב ולרשום בצד מאיזו חבילה הוצאתי אותו ממש לא פרקטי בשבילי מהסיבה הפשוטה שהפתק ילך לאיבוד...:-( החותמת מצד שני בשליפה לידי אז אני יכולה לספר שהיא של STAMPABILITIES  ושמה composer's dream  את החותמת הקטנה קניתי ב-ETSY אצל Heather Ellis וה-SENTIMENT....אני לא בטוחה שהוא נכון..הוא חלק מ-SENTIMENT אחר LAUGHTER IS THE MUSIC OF THE SOUL.

                          

דף טקסטורה תוצרת קאטלבאג שהכנתי עוד במפגש שהיה בגבעתיים. מתי זה היה :-O שייפתי אותו קלות בעזרת פצירה. חותמת של pollycraftdesign ותודה ענקית גם על ה-SENTIMENTS החינמיים שהועלו בבלוג הנ"ל. מגניב לגמרי.

ועוד כרטיס אחרון חביב שמגיע לו פוסט נפרד ;-)

תגובה 1:

tamari* אמר/ה...

כרטיסים מתוקים מאוד!!