יום ראשון, דצמבר 20, 2009

אחת הדרכים להפטר מהבלאגן שיש על השולחן

כבר שבוע היא להכין ממנו דף.











לפני כשבוע באה אלי הגדולה...אוי אמא תראי מה קרה. מה קרה ? נפתחה לה קופסה של צבע אקרילי וחלק מהצבע נאגר על השפה של הקופסא. אוי גאונה שלי איך בדיוק זה קרה לך (הרי היא יושבת בחדר עם עוד שני בנים והם עושים עבודה במחשב אז מה צבע אקרילי לכאן ? לבכורה פתרונים)....מה עושים ? מוציאים קארדסטוק לבן הכי זמין שיש ומורחים עליו את השארית.

ואז בהמשך לשרשור הסדר שרץ בקומונת "המפתח ליצירה" הדף מחכה עוד שבוע-שבועיים (כי אני באמצע משהו) ועולה לי על העצבים. בבוקר היה לי קצת זמן והחלטתי לסדר...כלומר לעשות ממנו כבר משהו ולהעיף אותו מהעיניים.

הוספתי קצת צבע ירוק, לא אקרילי דווקא, פשוט מרחתי ישר מהכרית דיו ירוק ועליו התמונות...אלו ממש קרצו לדף...עשו לו עיניים חבל על הזמן.... ה-LAYOUT פשוט קל ומתבקש וגם הפרפרים והפרחים הירוקים שכבר די נמאסו עלי עפו הישר אל הדף (ועוד לא נגמרו ).....וחותמות יוניטי החדשות, מה לא נשתמש בהן ? רק צריך לבחור ...

ה-VERSAFINE התחיל לעשות בעיות בזמן האחרון ולוקח לו זמן להתייבש (אני ממש כועסת עליו - אז הזמנתי סטאזון שחור)....ולכן המריחות. אלף סליחות.

לפני יומיים הילדים התגייסו (תודה אלוהים !!!) לסדר את הבלאגן של הקטנה ורק שתבינו היא בת 5.5 והיא מסוגלת לסדר את כל הבית לבד ....טפו-טפו-טפו עליה רק מה ...רק כשנחה עליה הרוח וזה לא קורה הרבה אבל יכולת יש....

בקיצור היה ארגז קרטון מלא צעצועים שלא היה לי מושג מה לעשות איתם. מרימה...מחזירה. שמה צעצוע למקום אבל החבילה נשארת. בכוחות מאוחדים (אני הודעתי שאני לא יכולה לבד) סידרנו...לא תאמינו אחרי חודשים רבים אולי שנה ומשהו אין קופסה בסלון.

יותר מזה הגדולה החליטה שהגיע הזמן למיין את משחקי הקופסא והרי לכם קופסת בינגו...וזה ההסבר לדף הבינגו בדף האלבום החדש שלי.

סיפור ארוך...מי שהגיעה עד הלום מגיע לה צל"ש.

יום נעים ושימשי אחרי שבוע גשום.

3 תגובות:

tamari* אמר/ה...

YYY!
דף מדליק מדליק מדליק!
החותמות- שילוב מטריף!

ANAT S אמר/ה...

וואו דף נהדר
פשוט מרגשים כמה נהנית לעבוד עליו
איזה צבעים נהדרים- שונים מהרגילים שלך .
הדף האהוב עלי ביותר שלך עד כה

KmoRakefet אמר/ה...

אני יודעת שאין לכן אפשרות לקבל תגובות על תגובות וזה ממש מבאס אבל אני אכניס כאן תגובה בכל זאת. תודנה רבה על התגובות החמות זה בהחלט מעודד :-)