יום שני, אוגוסט 17, 2009

אז מה הגיע מחו"ל ?

חודשים של הכנה !!!... הודעה על כך שאמא לי נוסעת לחו"ל אני מקבלת בדרך כלל(=100% מהפעמים) במייל מ...אחי...לא חלילה מאמא שלי...וזה בגלל שגם היא לא יודעת שהיא טסה לחו"ל....
הזמנה אחת של גואן כבר חיכתה אצל אחי למשלוח לארץ אבל אז התברר שהיא נוסעת אליו. מחודש אפריל עד חודש יוני היה לי זמן. יש לכם מושג כמה זה מסוכן לחשבון הבנק שיודעים כ"כ הרבה זמן מראש ???? אח"כ.. ביום שאמא שלי היתה אמורה להמריא חזרה קיבלתי הודעה במייל...שאמא שלי נשארת לעוד שלושה שבועות :-O האם אתם יודעים כמה זה מסוכן לחשבון הבנק ???
אמא שלי לא הבינה מה זה המבול הפתאומי של ההזמנות הנוספות שנחתו עליה (הרי הכל היה מוזמן מראש לא התכוונתי להזמין שום דבר מהרגע שהיא נחתה שם)...היא לא מבינה איזה מזל היה לה שהיא לא דחתה את חזרתה בזמן נוסף :-) (סה"כ היא היתה שם שישה שבועות. לא מגיע לי פיצוי על זה ?)
טוב מספיק לקשקש.....הנה התמונות.....





















5 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אפשר לסכם את זה במילה אחת: ואווו!
או בשלוש מילים: איזה כיף לך..
מאיה

Adiya אמר/ה...

וואו!! איזה יופי של דברים!
תהני!!

Hadarling אמר/ה...

WOW איזה כיף לך!!!!!!!!!!!! וואי אני מדמיינת איזו התרגשות לקבל את כל הדברים ולעבור פריט פריט ולבחון אותו... דברים שווים לאללה קיבלת!

קודם כל תתחדשי על הקאטלבאג... וראיתי שקנית בסוף את הלייבל 1 של ספלביינדרס, אני הכי אוהבת אותו. החותמת עץ של בצורת עץ מהממת!!!! וגם התווים. וגם החותמות הקטנות מהתמונה הראשונה...

מחכה לראות מה תעשי עם כל הדברים :)
ובאמת תתחדשי ותהני, היה שווה את ההמתנה אה?

ANAT S אמר/ה...

תתחדשי מותק
כל כך כייף לקרוא את ההתלהבות שלך
מחכה לתוצרים ( במיוחד עכשיו שגילית את עולם הסקיצות)

mekoopelet אמר/ה...

יא, איזה כיף לך, איזה שלל שווה