יום שישי, אוגוסט 07, 2009

האמת....ממש התבאסתי הפעם....אתגר פורומי

בפעם הקודמת הכנתי את האתגר באיחור אז באמת שאני לא יכולה להאשים אף אחד.

הפעם האתגר היה מוכן הרבה זמן מראש אבל דווקא ביום העלאתו לפורום המחשב היה תפוס NON-STOP וכשהעליתי השרשור כבר ברח....אז העליתי הודעה נפרדת.

כמות התגובות הפילה אותי מהרגליים....באמת...ולא שאני אחת כזאת שאני צריכה חיזוקים או תגובות כי בתחום היצירה שהתחלתי בו לפני משהו כמו 5 שנים (רק ? / כ"כ הרבה הקיפו בעיגול את בחירתכן)....אני כבר יודעת מה העבודה שלי שווה.

אני יודעת כשהיא טובה, אני יודעת כשהיא ממוצעת ואני יודעת כשהיא לא מוצלחת (לא, האמת זה שקר....כשאני חושבת שהיא לא מוצלחת רבים חושבים שהיא כן)....אבל באמת שאני לא "צריכה" את הפידבק בפורום בשביל טפיחה על השכם. ובטח ובטח שאני "לא צריכה" להשתתף באתגרים ובסוף לא לקבל תגובות בכלל כי את הדף הזה שעשיתי עשיתי רק בשביל האתגר ולא בשבילי (איזו שטות, יכולתי לעשות משהו שישמש אותי גם לאח"כ). כי תכל'ס בחייכן (מי שקוראת את הבלוג שלי....2-3 בנות במזל) בכל זאת רוצים אם לא טפיחה על השכם אז בכל זאת איזו "טפיח" או לפחות "טפי" נקרא לזה תיחזוק :-D אז הנה האתגר שהעליתי.

אני חושבת שהוא די מוצלח אם כי יכולתי לצאת מהריבוע הזה של 3 תמונות בדף (אבל רציתי את כולן :-D) ובכל זאת יש שם עיגול שלא היה שם אף פעם קודם בעבודות שלי (השתמשתי בקלוזל העיגולים הענק סוף-סוף) ויש שם טריק של "החזק פינה של תמונה"...

לא יודעת למה היו כ"כ "הרבה" תגובות....האם זה בגלל שלאנשים יש חיים אחרים חוץ מהפורום ואני נפלתי על יום שבו לכולם היו חיים אחרים...או בגלל שלא מצא חן או בגלל שלא הייתי חדשנית או בגלל שאנשים מגיבים רק לחברים שלהם...או בגלל שאני לא בקליקה....מה כ'פת לי... אני נעלבתי...מקווה להחלים מזה בקרוב :-) הנה קצת תמונות...אני לא יודעת האם מישהו יבחין בבדיחה ...אולי בגלל זה לא הגיבו :-)


מקרוב השתמשתי באותו נייר מדוגם כדי ליצור חיבור של צבעים וגם כדי לנצל אותו :-)

תקריב על המלל (באיחור שמתי לב ששכחתי את ה-I). השלמתי אח"כ :-) וגם במילה THEN נפלה טעות ותיקנתי ל-THAN.. אז אולי בכל זאת יצא לי משהו גם עם התגובות היו מעטות :-)


ורמז לבדיחה חה-חה-חה :-)


5 תגובות:

ANAT S אמר/ה...

שמעי בכלל לא ראיתי את הדף הזה בפורום
אין לי מושג איך הוא התפספס בדרך כלל אני רואה את רב השרשורים


בכל מקרה :
גם אם עשית רק למען האתגר עדיין התנסית במשהו חדש ועדיין יש לך דף אלבום חדש בשבילך


אהבתי את הכיתוב ואת העיגול


אם אפשר להערי על הצילום:
אני לא יודעת אם צילמת עם פלש או בשמש ישירה אבל ההבזק של האור מפריע להתרשם מהתמונות


ההמלצה שלי לצלם באור מלא אבל לא בשמש ישירה וללא פלש

KmoRakefet אמר/ה...

תודה :-) שיניתי את התמונה לעיל והוספתי הסברים ליד התמונות. מקווה שעכשיו זה יהיה יותר ברור :-)

Hadarling אמר/ה...

קודם כל - כל אדם צריך פידבק!!!! גם אם אנחנו עושים דברים בשביל עצמנו ואנחנו "לא צריכים" טפיחה על השכם ואנחנו "לא צריכים" להשתתתף באתגרים, זה חלק מכללי המשחק הוירטואלים - מגיבים אחד לשני ונותנים פידבק!
ההמלצה שלי היא להתחיל להגיב יותר בפורומים בשרשורים ובבלוגים של אחרות ואולי יחזירו לך (לא בקטע של טובה תחת טובה אלא כי יש כ"כ הרבה בלוגים וכ"כ מעט זמן, לכן אני באופן אישי משתדלת קודם להקדיש את הזמן לבנות שבאופן קבוע, עקבי ושיטתי מגיבות אצלי בבלוג ואני גם מרגישה צורך להודות להן כי זה לא מובן מאליו....).

דבר שני - לא הבנתי את הבדיחה :(

דבר שלישי - לא זוכרת אם הגבתי לדף או לא, אבל באמת נראה לי שנפלת על יום שלכולם היו חיים אחרים בו (זה קורה...) כי בד"כ השרשורים שלך דווקא גוררים לא מעט תגובות וגם תמיד בנות עונות לך לשאלות... אז אל תתבאסי ובכל אופן מזדהה עם התחושות.

דבר אחרון, אני די משוכענת שאם היה לך בלוג בתפוז היית מקבלת יותר תגובות... אולי תשקלי להחליף.

KmoRakefet אמר/ה...

קודם כל תודה :-)
לגבי הבדיחה ...ובכל זה אמור הרי להיות הפוך ולכן היה צריך להיות:
I LOVE THE SEA, I LOVE BLUE BUT MORE THAT ALL I LOVE YOU נכון ? אבל "הבדיחה" כנראה הצחיק רק אותי כתבתי את זה במכוון הפוך כך שיצא "BUT MORE THAN ALL I LOVE BLUE"

לגבי הבלוג בתפוז לא הסתדרנו כ"כ והתהליך היה מורכב יותר. למה אגב בגוגל זה יותר בעייתי ?

Hadarling אמר/ה...

אני לא יודעת למה, נראה לי שעניין של הרגל ונוחות. לרוב הבנות יש ניק בתפוז והתגובה באה יותר בקלות. אבל אין לי ממש הסבר...