יום ראשון, מרץ 01, 2009

הזמינו אותי להתקלף

בעקרון שתדעו אני שונאת להתקלף באינטרנט :-) מיכלי נו-נו-נו LOL את מכריחה אותי ;-)
http://arapaxed.blogspot.com/2009/02/blog-post_3114.html

אז ככה:

  1. למי הייתי מעדיפה להיות דומה, לאמא או לאבא? לאף אחד מהם. כלומר לבטח הייתי "לוקחת" תכונות מסויימות מכל אחד מהם אבל בגדול...כמו שאמרתי לאף אחד. כדי לא לצאת "לא בסדר" אני ארחיב. מאמא את המסירות והיכולת לתת את כל כולה לילדיה ונכדיה. את היכולת להתמיד את אהבתה למוסיקה. הלוואי עלי קצת מכל אלה. ומאבא...את היכולת המתמטית.
  2. שיר שמזכיר לי את המשפחה שלי? יש שיר שאין לי מושג מה שמו אבל זה יותר נעימה והיא מתחילה בחריקת דלת. SPOOKY. מישהו מכיר ?
  3. אוכל שרק במשפחה שלי יודעים להכין - נו באמת. לא אוהבת את האוכל שאמא'שלי מכינה. SORRY.
  4. מדור הבושות - הייתי רוצה שאמא/אבא/אח/דוד/סבא... יפסיקו לעשות - טוב כאן אני אעשה טובה גדולה לעצמי ולהם כי בכל זאת אני חייבת להם משהו ואצטמצם רק ל...הייתי רוצה שאמא שלי תפסיק לחנך אותי...האמת שהיא כבר הפסיקה אבל לפעמים היא מועדת בחברת אנשים אחרים :-(
  5. איזה סיטואציות מביכות בני המשפחה שלכם טורחים להזכיר לכם ללא הרף? - למזלי זה לא קורה לאחרונה.
  6. איך אתם חוגגים ימי כיף משפחתיים? טיול ביער, קטיף פטריות אחרי הגשם, ים, בריכה.
  7. איזה מנהג מיוחד יש למשפחה שלכם? - אנחנו אוכלים כל יום שישי באדיקות רבה ארוחת מסעדה מזרחית: ציפס, קבב, סלט, חומוס, שמן זית וקולה. הילדים מתים על זה. כמובן שיש דברים נוספים כפי שהזכירה מיכלי ואלו הם המפגשים בחגים אצל הסבא והסבתא. אבל כאן כבר הכל מתערבב כי לא ברור האם הכוונה למשפחת האם (כלומר המשפחה ממנה יצאתי) או המשפחה שלנו כיום שאנחנו הקמנו והתשובות מתבלבלות. כי הסבתא היא הסבתא של הילדים שלי ולא הסבתא שלי ששתיהן נפטרו מזמן.

אני מעבירה את המשחק ל-HADARLING , ולזיקוקית, ולאילאיל זיו, ולמקופלת ואחרונה חביבה למי-למי למורשמלו

תודה למיכלי !!!


2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מעניין מאד... ותודה!

מיכלי אמר/ה...

גם אני לא מתה על קילופים בד"כ, אבל לפחות ככה זה נעשה בחברה טובה ;)