יום שלישי, פברואר 03, 2009

האתגר ה 8# של MIXIM צילום

אז ככה, קודם השתדלתי מאוד לא להתפתות ולהציץ בעבודות של משתתפות אחרות :-D לנסות להיות מקורית :-D



אז חיפשתי לי מה יכול להתאים לאתגר ומצאתי...זה לקח קצת זמן ...

אני אהבתי מקווה שגם אתן :-)

הנה ככה הקולאז' הראשון על הסבריו:



בכיוון השעון...

מלא - הקטנה (והשלישית שלי) רק נולדה. אני ילדתי ..אמ..לא יודעת איך זה התפספס לי, בעלי נרדם ריחמתי עליו הוא היה כבר עייף ואני לא קלטתי אהבלה שכמוני שאני גולשת לתוך לידה והלחץ הזה...הוא לחץ של לידה ולא של משהו אחר...בקיצור בלי אפידורל ואחרי שהכל נגמר הניחו אותה עלי ואח"כ לאור מצבי העגום באותן דקות העבירו אותה לבעלי....פיצקוש' בכתה והמיילדת אמרה "מה אתה לא מכיר את הטריק של האצבע ???" אה...סליחה...דא...אבל לא אני ממש מתנצל ילד שלישי אומנם אבל מה אני אעשה לא מכיר. סליחה.סליחה. סליחה. אבל ברגע שהוא הכניס את האצבע לפה של פיצקוש' "ויהי שקט" ואם מדברים על בונדינג....חבל על הזמן. = מלא. פה מלא. לב מלא. חור בנשמה שהתמלא סוף-סוף.

ימינה בכיוון השעון

עגול - זהו מטבחו של לא אחר מאשר ראש הממשלה הראשון של מדינת ישראל דוד בן גוריון. סיר עגול, פח עגול, בלנדר עגול ונדמה לי שיש שם עוד כמה דברים עגולים :-)

החתול בכיוון השעון

פתוח...לא צריך להכביר במילים...הפה שלו פתוח ואני לא הייתי רוצה שהאצבע שלי תהייה בפנים למרות שהידיים של פיצקוש' (שלא בתמונה כאן) ושכבר גדלה בנתיים היתה ממש קרובה, אימל'ה :-D

ותמונה אחרונה וכמה סימלית סוגרת מעגל של הפרוייקט בכמה מילים יחד: פתוח, שלושה ובעיקר מלא כי זוהי הכינרת בשנת 2003. יש שלושה פריטים בתוך המים נדנדות, סככה, ומתקן שעשועים (3 בסה"כ) כל-כך מלאה היא היתה עד שכל המתקנים שהתקנו בשנים השכונות "טבעו" במים. ופתוח...ים פתוח.

אין תגובות: